NAŠA STORY

NAŠA STORY

V rodine Muczka sa maľuje už 200 rokov. Napriek tomu, že to bolo ich vášňou, nikto z rodiny nebol úspešný. Koncentrovali sa iba na tvorbu a do sveta biznisu sa im nechcelo. Ja som týmto talentom nepobozkaný. Vždy som bol skôr na ten obchod. Do sveta umenia som prišiel ako slepá kura k zrnu, a i keď som o tom nič nevedel, rozhodol som sa, že urobím všetko inak.

Mojou víziou vždy bolo posunúť hranice umenia a zmeniť pohľad na to, ako je vnímané a používané. Svet umenia má svoju dlhoročnú tradíciu zavedených a jasne daných štandardov, čo mi dlhú dobu bránilo presadiť svoje nadčasové myslenie. Ľudia sa v tomto odvetví báli inovácií, kládli stále dôraz na obecne dané pravidlá a dávali mi jasne najavo, že nemám šancu na úspech. Dlhé roky som si musel doslova prebíjať cestu skrz, ale nechcel som poľaviť zo svojich predstáv. Chcel som pochmúrny, čiernobiely a nalajnovaný svet okolo nás naplniť farbami, eleganciou a pozitívnymi emóciami.

Keď som začal obchodovať s umením na ulici, dostal som také lekcie, čo vás nenaučí ani tá najlepšia škola na svete. Preto hovorím, že som absolvoval High Street University - najväčšiu školu života priamo z ulice. Ako by ste sa cítili, keby ste kvôli schôdzke šli 400 km a na mieste by vám klient povedal, že nemá záujem, ale chcel len skúsiť či naozaj prídete? Alebo keby vám klient potvrdil schôdzku, ale v deň konania nedvíhal telefóny ani neotvoril dvere? Ako by ste sa tvárili, keby ste 4 hodiny v kuse prezentovali obrazy, pobehovali po celom byte, vynosili hore a dolu 30 obrazov do domu bez výťahu a nakoniec vám dotyčný povie, že ho to vlastne vôbec nezaujíma, ale bol zvedavý ako dlho to vydržím? A to nie len raz alebo dva krát. Do podobných situácií som sa dostával často a niekoľko rokov v kuse. Bola to sila. Až pri takýchto extrémoch si človek vybuduje neskutočnú vytrvalosť a odolnosť. Alebo ho to položí. Ja sám som sa niekoľkokrát prepadol až na dno a to nie len vo vzťahu k ľuďom mne blízkym, ale aj finančne.

Tlaky, ktoré sa na mňa valili zo všetkých strán, ako z verejnosti, tak i z blízkeho okolia, ktoré očakávalo okamžité výsledky a úspech, boli pre mňa neskutočnou motiváciou. Nútilo ma to robiť veci inak a vytrvať. Chcel som sa odlíšiť, byť jedinečný a to isté som chcel ponúknuť aj svojim klientom. Cítil som, že moderná doba svojim neúprosným tempom príde do bodu, kedy vyhlási ponuku po jedinečnosti. A teraz sa v tom bode nachádzame. Trh je presýtený najrôznejšími produktmi a službami a je ťažké nájsť niečo, čo vám či vašej firme dodá pridanú hodnotu.

Preto vznikla agentúra AuroGenio Art, ktorá exkluzívne a výhradne zastupuje významného umelca už od roku 2012 a prenáša jeho motívy na najrôznejšie produkty. Výsledkom je hodnotný a prémiový produkt či služba s umeleckou kvalitou. Či už sa jedná o jednotlivcov alebo firmy, náš koncept vdýchne jedinečnosť a charakter každému miestu či produktu a navodí pozitívne, inšpiratívne prostredie, v ktorom sa snúbi praktickosť s emocionálnym pôžitkom. A tak sa nebojím to nazývať revolúciou v umení.

Neustále hľadáme nové, moderné technológie a partnerov, ktorí nám umožnia byť vždy o krok vpred a ponúkať niečo nové. Víziu, ktorú mám už 25 rokov, dať klientovi jedinečnosť a možnosť odlíšiť sa od okolia, ako agentúra stále vyvíjame, zdokonaľujeme a naplňujeme dodnes.  BE UNIQUE LIKE ART






Váš Mark Muczka

Urobte si radosť a prihláste sa k odberu zaujímavých informácií o našich produktoch.

Tento web používa na poskytovanie služieb, personalizáciu reklám a analýzu návštevnosti súbory cookie. Používaním tohto webu s tým súhlasíte. Ďalšie informácie