Nie je to prvý raz, kedy zaplnili stránky časopisu vydavateľstva C.O.T. media rozhovor s majiteľom spoločnosti AuroGenio- Marekom Muczkom. V aprílovom vydaní časopisu Komora.cz, ktorý sa zaoberá podnikaním a priemyslom, mu bola venovaná dvojstrana, kde hovorí o jeho pohľade na marketing a investície do umenia.
„Be unique like art“ - týmto heslom Mark Muczka vyzýva všetkých, ktorí sa chcú odlíšiť, vytvoriť si svoju vlastnú identitu alebo chcú chytro investovať do umenia. Zakladateľ spoločnosti AuroGenio, ktorý vytvára značku umelca a zároveň umožňuje firmám odlíšiť sa, posúva hranice konvenčných predstáv o umení stále ďalej, pretože fantázii sa medze nekladú a vo svete umenia nie je nič nemožné. Výsledky je najväčmi vidieť na spolupráci so spoločnosťami z najrôznejších odvetví,
Celý článok si môžete prečítať pod týmto odkazom